Wellnesszel a magyar :) Wellness Hotel Katalin

2018.04.18

A hétvégét Gyenesdiáson a Wellness Hotel Katalin szállodába töltöttük többedmagunkkal, hogy kikapcsolódjunk egy picit a család ifjabbik részével, és természetesen a hű :) baráti társasággal. Az ötlet valahol, a távoli múltban kezdődött, hogy milyen jó is az, ha a kis csapatunk ellátogat valamilyen hotelbe, szállodába, ahol együtt eltöltenek pár napot, jó sok mókával, és itókával. A tavalyi évhez képest, idén is a fő célunk az volt, hogy valamilyen gyerekbarát helyet találjunk, hiszen lassan többségbe kerülnek a törperősök, mint mi nyuggerek :) , így esett a választásunk a Katalin szállóra, mert tavaly is nagyon bevált.

A 3 nap 2 éjszaka a mi részünkről, igazából egy napnak vehető, ugyanis péntek este meló után indultunk le a balcsira, ami azt jelenti, hogy este 9-re le is értünk. Sajnos a vacsiról lemaradtunk, azonban nagyon kedvesek voltak az ott dolgozok, és megbeszéltük velük, hogy mivel nem érünk le vacsoraidőben, így félreraknak nekünk egy kis meglepetést. Kétféle levest (hús, fokhagymakrém) valamint egy tál főételt (gombás szűzérme, gordon blue, grillezett fogas) kaptunk savanyúsággal, valamint rizzsel és petrezselymes krumplival. Nagyon szépen köszönjük a kedvességüket!!! Az est további részében pedig a beszélgetések, és az itókázások vették át a főszerepet. A szombati nap egyszóval csodálatos volt. A fenséges reggeli utána, amit majd később részletezünk, elmentünk sportolni, ami nem jelent mást, mint futni. Igaz kaptuk is a lusta apukáktól az ívet, hogy mé futtttttoook. Hát mert szeretünk, és mert nekünk ez jóóóó. Szóval kicsit futkároztunk, kicsit bringáztunk, kicsit wellnesseztünk, kicsit játszottunk a gyerekekkel, és jött is a vacsiiiiii. Juj de vártuk, bár igaz, hogy a futkározás, és bringázás között egy lightos ebédet bevertünk, mert kell az energia a további fizikai terheléshez J illetve a kerékpárkölcsönzőt ebéd után lehetett igénybe venni 2 óra után. Szóval így ebédre a szállóda étlapjáról rendeltünk egy szamócakrémlevest túrógombóccal, és egy házi hamburgert. Azt kell, hogy mondjuk nagyon nem lőttünk mellé ezzel sem. A leves valami isteni finom volt. A hambi, meg ahhoz képest, hogy nem egy frankó street foodos hely, korrektül össze volt rakva. Na de elég is volt a kis élménybeszámoló. Térjünk rá a lényegre.

A svédasztalos reggelire, valamint a vacsira. Az éttermi rész tágas, a középen elhelyezett tálalóban mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb falatokat. Kedveskednek a gyerekeknek, a fogyókúrásoknak, a valamilyen allergiában bajlódóknak, egyszóval tényleg mindenki megtalálja a lehető legjobbat számára. Innen a nagy távolból is csókoltatjuk a szakácsok, illetve a felszolgálók kezeit. Az ételek ízletesek, a választék bő, a kiszolgálás kedves és gyors. A pincérek nagyon türelmesek, figyelmesek és barátságosak, pedig aztán a mi társaságunkat nem volt egyszerű elviselni, de nekik sikerült. Amint a tálalóknál fogyóban volt valamilyen étel, már töltötték is fel a hiányt, ha látták, hogy fogyóban van a pohárkádból az itóka, akkor már jöttek is, tényleg le a kalappal előttük.

Az ételek:

Reggeli, csak így felsorolás szerűen említenénk meg, hogy milyen típusú ételek közül válaszhattok.

• többféle müzli, gabonapehely
  • számos péksütemény, és kenyér
  • különböző saláták, zöldségek, gyümölcsök
  • kőrözött, sajttekercs, sonkatekercs
  • joghurtok
  • tojásrántotta, tükörtojás
  • virsli, mini debreceni
  • felvágottak, sajtok
  • tejberizs, vagy zabkása
  • ínyencségek: tavaszi tekercs, quesadilla, rántott sajt
  • lekvárok, nutella, méz
  • üdítők, meleg tea és kávé

Így nagy vonalakban ilyen reggelire lehet készülni. Minden friss, és tényleg folyamatosan töltik fel.

Vacsora:

Előételek:

• kétféle leves
  • zöldkagyló citrommal
  • pirított kínai tészta
  • sajttekercs, sonkába tekert ruccola
  • saláták

Főételek:

• konfitált borjúnyak, rókagombás szűzérmék, narancsos mézes pulykamell
  • rántott dinó husi, gordon blue
  • hajdinás rizottó, sültkrumpli, rizs
  • grill sajt
  • párolt zöldségek

Desszertek:

• áfonyás gőzgombóc
  • sütemények

Amint látjátok, igen nagy a választék. Összességében mindennap hasonló menüsort állítanak össze, azonban igyekeznek mindig valami újdonsággal készülni.

Szuper hely ajánljuk sport őrülteknek és gyerekeseknek is!